Friday, September 14

Bloglist HASRULHASSAN.COM | 200 Blog Terawal Sahaja!

Assalamualaikum..

selama ni hanya angan angan saja untuk tempatkan blog aku yang picisan ini ke dalam bloglist blogger yang femes amos lagi gah di dalam dunia blog.owhhhhh~ (tangan di dahi, kepala lentok sikit)

tapi! kini tidak lagi kerana ianya bakal jadi kenyataan. bukan cobaan tapi kenyataan. benda la ko merepek bedah oiiiiii? eh. eh.

ni la nak cerita ni. korang jangan cakap tak kenal dengan blogger Hasrul Hassan a.k.a HH aku lempang ko kang! kalau pun tak kenal or tak pernah dengar nama HH pun sila buat-buat kenal tau!kredit la sikit kat blogger femes amos ni oiiiiii.*dush dush!

ok bebalik kepada blogger Hasrul Hassan tadi, beliau telah mengadakan satu segmen yang mana 200 blog terawal akan ditempatkan di bloglist beliau. wah! best best. macam blog ahkak ni tak femes kalau tersenarai dalam bloglist blogger femes amos, boleh jadi femes tak? agak agak? *dush dush dush!

menarik bukan? jadi jomlah join segmen beliau nih. 200 terawal sahaja ok! blog korang jugak akan tersenarai selama 3 bulan yakni sehingga hujung tahun di dalam bloglist beliau. *bangga bangga!

macam mana nak join kak bedah oiiiii?
haha. mudah saja. silalah korang menerjahkan diri korang ke blog beliau INI dan buatlah ikut suka hati korang. eh. buatlah seperti apa yang beliau mahukan. mudah kan??kacang goreng je!

jadi, ape tunggu lagi? cepatlah!! ingat, 200 terawal je!

Adiosssssss~

p/s : korang kalau singgah sini, silalah tinggalkan jejak. nanti bolehla aku lawat korang pulop ^.^

3 comments:

  1. Ok... dah dimasukkan dah ... terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete
  3. datang sini dari segmen yang sama... dan follow

    http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete

Tenkiu