Tuesday, September 4

Si Comel Smurfs

Sekarang aku menggila je nak record cerita kat astro. rumah ada PVR kan!*motip sangat nak heboh kat sini kau* Best kau ada PVR ni. aku boleh record cerita sesuka hati aku. Selalunya aku akan bukak tv pagi-pagi dan nengok ada cerita apa yang best then aku recordkan je siap-siap. Nanti bila time cerita tu main, tak lah aku heran sangat kan. nanti-nanti pun boleh tengok..yela ada anak kecik kan. kalau nak feeling-feeling kena lah tunggu Raisha tido dulu.haihhh! Eh, cerita Adam & Hawa. alah, lakonan abe AA kita tu pun aku record the all series.haha. bising laki aku..=p
Sekarang aku menggilak pulak nengok cerita The Smurfs ni ulang-ulang. Comel gila kot!
"Kau selalu lambat kan Yah?"Suka aku lah Jah oiiiiii. PVR aku, TV aku kan.heiihhhh. Benarnya cerita The Smurfs ni disiarkan pada 19 Ogos 2012 haritu lagi (Raya Pertama) tapi baru harini aku nak menceceh kan. hehe. Lantaklah aku pun baru tengok je Ahad lepas.
Seriusly memang comel giler. Rasa macam nak beli satu bela kat rumah. *Ada jual ke?*ngeehhhh~.Cerita ni memang best kan dan di suarakan semula oleh artis-artis terkenal tanah air antaranya ialah Lisa Surihani, Yusri Abd Halim, Hanif & Ray Era.fm, Hafiz, Pak Nil, Elfira Loy dan adalah lagilah yang aku dah tak ingat. Aku rasa suara Pak Nil paling kena dengan watak Gargamel. Kelakar! aku suka.aku suka.
 Yang paling aku addicted ni ha! Smursfette a.k.a Lisa Surihani. Kena je suara Lisa dengan watak smursfette ni. Ke aku memang fan Lisa? Eh. Manja and awsome!.Comel giler..berapa banyak da perkataan comel dalam entry aku ni?.Siap aku pun nyanyi sama lalalalalalala (ikut rentak smurfs ok!).Ceria je rasa. Korang tak rasa camtu ke? Lah, ada pulak yang kata project laki dia wajiblah masuk sekali. Suke dia lah Jah oiiiii bukan laki ko kan???hahaha. Kalau aku pun, laki aku buat project besar mestilah aku nak masuk sekali tak gitu Jahh? kau pun sama kenn?
Korang kalau rasa yang tak dapat tengok The Smurfs versi Melayu atau yang tak ada HBO kat rumah tu, mehla jemput datang tengok kat rumah aku. sambil tu boleh beraya sekali.miaahahaha. tapi aku rasa nanti akan ada jugak ulangannya kat Astro. Astro kan suka tayang siaran ulangan. Eh!
Sumber : Google
Nah, amik seketul gambar smurfsfette ni ha. Lisa memang berjaya menjiwai watak Smurfsfette ni sebab aku suka. Korang tak suka? Bolayan kan ajeee..
Eh, lupa pule nak kredit gambar kat google..kang kene banned pulak kau Yahhh oiiiii!
Agak-agak ada tak jual patung smurfsfette ni? nak belilah!
p/s: Korang kalau dah singgah tinggalkan lah jejak. Bolehla aku pergi melawat korang pulak nanti. ok?

No comments:

Post a Comment

Tenkiu