Wednesday, September 19

_Entry Khas_(Buat S.A.H.A.B.A.T)

Bismillahirahmanirrahim......

Fuhhhhhh. first of all aku nak mintak maaf kalau kau rasa aku ni macam bz body ke.atau kau rasa yang luahan ini terlalu terbuka.cuma aku rasa ini je yang dapat aku buat sebagai seorang S.A.H.A.B.A.T.( as u mentioned it).aku nak kau terharu je.muahahahaha.

aku tahu, dua tiga menjak ni kau sedang diuji.walaupun aku dengar bukan dari mulut kau.tapi apa yang aku tahu dari sumber yang memang boleh dipercayai. dan kau jangan salahkan Dia. sebab dia bukan sengaja nak cerita dekat aku, cuma dia ada aku saja tempat untuk luahkan perasaan sedih. dan aku merasainya. bak kata pepatah "berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul".ye dakkk??

ok personally pandangan aku, tiada perkara yang tidak boleh diselesaikan.semua masalah ada jalan penyelesaian. cuma kita yang perlu memilih jalan untuk selesaikan. samada selesai cara baik atau sebaliknya. seboleh-bolehnya masalah yang ada cuba selesaikan dengan penuh kebijaksanaan bukan keemosionalan.(ada perkataan emosinalan??adehhh~).tapi tak pelah cuma kau yang tahu apa yang kau nak dan perlukan.

cuma. nasihat aku. apa pun keputusan yang kau buat, biarlah ianya daripada hati kau sendiri. dengan kerelaan bukan keterpaksaan. yela, benda-benda macam tu bukan boleh dipaksa-paksa kelak makan diri. apa yang orang nak kata tentang kau, boo layankan aje. sebab hanya kau yang mengerti. dan hanya orang keliling kau saja yang mengetahui.

Pasti akan banyak hati yang terluka, tapi bersabar dan bertabahlah.pasti ada hikmah disebalik kejadian ini. everything will be normal in no time.aicehhhh speaking pulop aku kennnn.hope kau dan mereka yang terlibat kuat untuk hadapi.

p.s: harapnya, entry ini dapat membuatkan ko tersenyum dan kembali ceria. aku nak kau tahu satu je, as a S.A.H.A.B.A.T aku sayang kau dan nak jugak tengok kau bahagia. itu sahaja.Aku dah anggap ko dan korang-korang macam family aku.seriusly!. dan cara ini je yang aku ada untuk menjalankan fungsi seorang sahabat tu. kau tahu kan kenapa?.
Moga lepas apa yang berlaku, sinar kebahagiaan milik kau dan mereka-mereka jugak..
psssttttt: tak payahla aku mention untuk sape kan..Kalau kau baca (kau la!! yang pergi tengok atok sebelah tu buat hape?) mesti kau tahu aku tujukan ni khas untuk kau. (tu pun kalau kau baca la kan???kau kan selalu lambat!) =p

Lepas dah baca sila ping pong aku eh...baru boleh aku perasan ko lambat ke tidak...miahahahahaha~

No comments:

Post a Comment

Tenkiu