Wednesday, April 8

Herba Terbaik | Herba Maharani

Assalammualaikum.

Pagi tadi macam sibuk sikit nak siapkan report meeting untuk boss. Sekali dapat maklumat meeting tunda. Lega!. Terus relaks hupdate blog.. Mihmihmih.

Lama dah tak sembang pasal Maharani kan. Personally bagi aku Maharani memang herba terbaik. Memang jatuh hati sangat-sangat. Dan sangat memuaskan hati..

Untuk permulaan amalkan Maharani memang akan berlaku beberapa tindakbalas. Biasa antaranya akan rasa pening kepala. Kepanasan ( bagi orang yang tak tahan jamu/ herba) tapi rata-rata feedback cust. katanya tak lah panas sangat. masih boleh diterima.

Selalunya tindakbalas akan berlaku dalam tempoh 2-3hari. Bergantung kepada tahap kesihatan badan masing-masing ye. Kalau pening kepala, badan panas dikaitkan dengan masalah gangguan dalam peredaran darah, kadar asid tinggi dalam darah atau tekanan darah rendah/ tinggi.
 
Sekotak Maharani, badan baru nak adapt. Baru nak cari keserasian. Tu sebab ada antara cust yang tak rasa apa-apa tindakbalas untuk kotak yang pertama. Tapi ade jugak yang rasa tindakbalas untuk bola Maharani yang pertama. Bergantung. Tindakbalas ini jugak adalah healing proses. Proses penyembuhan. Bila dah detect penyakit, dan Maharani akan nyah kan daripada badan kita.
 
So, bila dah berlaku healing proses. Kita akan rasa keberkesanan Maharani. Antara 2-3 kotak baru boleh betul-betul rasa perubahan ye. Jangan expect kotak yang pertama dah rasa perubahan ketara. Memang betul kesan tindakbalas Maharani seawal 23saat selepas pengambilan. Tu yang bergantung pada tahap kesihatan badan masing-masing.
 
Kalau semasa berpantang adalah waktu terbaik untuk amalkan Maharani. Disarankan untuk tempoh 3 bulan berpantang tu ambil 5 kotak Maharani. I boleh confirm lepas pantang 100hari uolsss mesti rasa perubahan ketara. Sometimes hubby pun boleh rasa sama. So, memang berbaloi-baloi. Tak perlu dah ambil makanan tambahan lain sebab Maharani dah complete. (Pengalaman pantang dengan Maharani.)
 
Tak berpantang pun boleh amalkan Maharani jugak. Disarankan untuk ambil sekotak Maharani/ sebulan. Boleh amalkan. Setiap bulan jangan miss. Consume dan istiqomah memang akan rasa perubahan yang sangat ketara.
 
 
-Antara kesan tindakbalas Maharani dan Diagnos-
 

 -Antara masalah-masalah yang dapat dirawat dengan Maharani-
 
 
Apa yang uniknya Maharani ni adalah cara penyediaannya. Segala ramuan Maharani direbus selama lebih kurang 18 jam dan hanya wapnya sahaja yang diambil dan dijadikan biji-biji halus. Ianya perlu disimpan  di tempat kedap udara dan lilin adalah cara terbaik untuk menyimpan Herba Maharani.
 
So, disebabkan Maharani diperbuat daripada Wap tadi, kesan tindakbalas Maharani dapat dirasai seawal 23 saat selepas pengambilan. kerana ianya boleh menembusi sel-sel tubuh dengan cepat. Dan minum air masak secukupnya (sekurangnya 3 liter) dapat membantu proses penyerapan tadi.
 
 
Istimewa sangat Maharani ni tau. Penyimpanan yang ekslusif haruslah untuk ramuan yang exclusive jugak. Ramuan khas temurun rahsia diraja tu.. Makan maharani boleh fefeeling Maharani sekali tau..
 
 
Dan don't worry walaupun Maharani ni kilang prosesnya di China sanun tu. Tapi segala pemprosesannya adalah halal. Dan sijil Halal Maharani diiktiraf oleh Jakim. Boleh gunakan tanpa was-was. Tapi kalau dah rasa was-was tu better tak payahla gunakan.
 

 
Nak tahu lebih lanjut pasal Maharani boleh wassup k.
017-479 6944
Ida..

T.kasih kerana membaca!

No comments:

Post a Comment

Tenkiu