Friday, April 17

Berpantang, Herba Dan Maharani

Assalammualikum Jumaah yang penuh keberkatan.

Surah Kahfi jangan lupa ye sahabat.. Kalau tak dan sangat pun baca ayat 10 awal dan 10 akhir pun tak mengapa...

Lately ramai pulak yang wassup pm Tanya pasal Jamu untuk pantang ni. Ok meh nak share lagi. Aku pernah ada pengalaman makan jamu xxx dan Maharani sendiri masa pantang. Boleh scroll balik post yang lepas-lepas..Ahaks.

Ok.

Maharani memang sangat-sangat digalakkan untuk ambil ketika berpantang. Coppp! masa pantang ni sebolehnya janganlah skip ambil herba @ jamu ye. Sebab jamu @ herba ni lah yang nak merawat dan recover balik dalaman badan setelah mengandung 9 bulan. Segala urat mengembang masa bersalin.

Tak mo ambil enteng!. Badan nak pakai lama ye kak oiiii. Sekalipun sakit, biarlah sampai waktunya. jangan muda-muda lagi semua dah pakat-pakat sakit.

Janganlah bagi macam-macam alasan. Tak lalu tak boleh nak telan, susah nak disiplin lah, panaslah, itu ini macam macam alasan ko kan kak!!. Terpulanglah. tepuk dada Tanya nak sihat ke sakit??

Kenapa Maharani?

Sebab ramuan utama dalam Maharani adalah ayam Hitam. @ Ayam selasih @ Gallus Gallus Domesticus.

Ibu bersalin memang disyorkan makan ayam hitam @ selasih ni. Biasa ayam ni dikukus dan diambil patinya untuk mengembalikan ketahanan tubuh. Banyak tau khasiat ayam ni. Salah satunya baik untuk proses penyembuhan luka luaran dan dalaman.

Nah ayam hitam!!
 
Menakutkan?? Nak makan pun rasa tak lalu kan? Hahaha
 
Tapi no worries!! si Hero ni kita dah proses kan dia jadi Maharani. Memang melalui proses distillation tu wap sahaja yang diambil dan dijadikan pil Maharani. Tinggal bukak bola-bola lilin. ngap masuk mulut. Setell..hiks.
 
 
Apa lagi khasiat Maharani ni?
 
Selain daripada Hero tu tadi. ada lagi campuran herba lain yang memang khas untuk merawat, memelihara dan memulihara kesihatan wanita terutama yang berkaitan darah ni.
 
 
Antaranya ;-
1. Merawat luka dalaman dan luaran selepas bersalin. Mempercepatkan proses penyembuhan.
( Normal dan c-sect pun boleh. Digalakkan)
 
2. Menaikkan peranakan secara semula jadi.
 
3. Merapatkan bahagian kawawan intim.
 
4. Secara tak langsung menambahkan susu badan.
 
5. Mengeluarkan darah nifas dengan lancer.
 
6. Melancarkan peredaran darah.
 
7. Mengelakkan sembelit
 
8. Mempercepatkan proses buangan dan penyingkiran toksin dalam badan.
 
9. Menjadikan badan lebih cergas dan bertenaga. Tak lesu.
 
10. Membuatkan kulit muka berseri-seri dan tidak kusam.
 
 
Selalunya untuk pantang disarankan untuk ambil 3 kotak untuk 100 hari berpantang. Tak perlu dah tambahan supplement yang lain. Maharani memang dah complete.
 
Tapi kalau nak try sekotak dulu pun tak ada masalah. Cuma mungkin tahap keberkesanan tu kurang sikitlah. Yelah setiap badan tak sama kan. lagi pulak untuk proses recover memang akan ambil masa. Jangan harap sekotak pengambilan tu dah rasa wahhhhhhhhhh terus nak gedebus gebas.
 
cuma tindakbalas maharani mmg boleh dirasai seawal 23saat pengambilan. Bergantung pada keadaan badan dan kesihatan masing-masing.
 
Nak try? boleh wassup iolss 017-479 6944
Harga terbaik cun melecun dengan servis tiptop iolsssss kasi..

No comments:

Post a Comment

Tenkiu