Thursday, April 2

Cabaran 30 Hari Squats.. Berkesan kah??

Assalammualaikum..

Rasanya Cabaran 30 hari squat ni da basi ye dakkk?? Orang dah ramai pakat-pakat buat. Ke aku yang baru hegeh-hegeh.. Iols memang suka lambat-lambat..

Ikutkan pengetahuan aku yang cetek ni, cabaran ni fofular kat Negara barat sanun. Tapi biasalah yang fofular kat sanun memang cepat tersebar merebak kat sinin.. So hakak pun taknak lepaskan peluang. Muimui..

Berkesan ke tidokkkk?
kalau baca daripada feedback yang aku dok google tu, Nampak berkesan lah.
Antaranya Namee, namee Roslan dan Namee haaaaaaaa...Tak kelako.
Dia memanglah dah kuruih kerempeng peng peng..
Peha pun kecik serengga je.

So, ni aku nak try. Peha segajah.. Miahaha. Squats ni bagus kalau nak kecikkan tang peha, perut dan punggung. Lagi memang bagus buang lemak selulit dan bagi badan lebih fit. aummmmm aummmmm gitu..

Katanya hari ke 5 dah Nampak hasil squat ni. iya ke tidakkkkk?? Jangan pumpang sangat senah..

Tunggu... aku baru hari ke 2#. Biahahaha. 55 Squats uolssss.  kacang kuda sajo.. Korang kalau nak buat squats kena tau teknik squats dengan betul. Teknik kena betul.. Kalau tak mau longgar-longgar lutut pakej Parkinson sekali tau.

Macam aku dulu la. mula buat squat.. Dulu main pakai buat je. Baru 5 kali dah gegel. Rupanya teknik hakak salah. Pergi bengkok kan lutut. memang lah lenguh lutut tu oiiiiii.. Sekarang dah pandai, pejam mata je squats.. Eh eh dah 100??haaa.. Tipu sangat. Uolss google je cara-cara squat dengan betul. Berjela keluar.


Nah jadual squats.. aku sedang menyahut cabaran.. Sedap uolssss. Menjejeh peluh meleleh.. Macam lari padang 5 round.. Buat santai-santai je sebelum tidoQ. Lepas setel letak kepala je terus lelap confirm.

So, tunggu 28 hari lagi dari sekarang. Capai target ke tidak.. Tidak kalau segajah selamanya la peha iolsssss.. Sobbbbbbbbbss T.T


Psstttttttt : Raisha gelak-gelak je tengok ibu dia buat squats ni. Ntah ape yang kelako nya ntah pun. Haissssshh.

No comments:

Post a Comment

Tenkiu