Tuesday, January 22

Penambah Tenaga + Pembangkit Keghairahan

Pfffffftttttttt tajukk...kus semangat!
Entry ni bukan 18sx, tapi khas untuk yang sudah berkahwin sajo. yang sudah ado lesen agung okey?

Aku nak share sikit..ni testimoni dari customer yang amik VCO-A as a supplement diorang..akak ni beli VCO sebab dia tahu khasiat Minyak Kelapa Dara ni memang bagus katanya..so, dia pong amik satu botol..

2minggu selepas.
" macam mana kak, okey tak makan VCO?
" okeyyyyyyyyy..ade umpppppphhhh!" hahahahaha ( gelak- gelak )
" apa yang umpppphhh tu kak? " (buat-buat dok pahem)
" ummmmppppppppphhh laa...adela rasa ghairah tu "
lantas aku pun diam tak terkata..hahahaha..ok !

Kot suami, cuit-cuit, gesel-gesel pun ditepis-tepisnya...
'letih la bang"
" ngantuk la bang"
"esok-esok lah"
"jangahlah......"
1001 alasan sebab keinginan tu tak ade..tetiap malam pun menolak je..sampai suami pun naik bosan...ha tu parah! kalau gitu sokmo, sok-sok suami kuar pintu belakang cari makanan kat luar..huiiiii..mintak simpang..tak mo sampai gitu jadinya..
siapa yang alami macam ni, sila stay tunedddd!!

Fakta ;
Sebilangan 30 peratus wanita tidak mempunyai daya seksual sama sekali. Sebilangan wanita yang lain mengalami masalah kurang daya seksual dalam keadaan tertentu.
Ini termasuklah semasa mengandung, selepas melahirkan anak, dalam tempoh menyusu anak dan semasa menopaus.
Sumber : Sini

Biar kita fahami pemasalahan dulu baru kita cari ubat/ jalan untuk merawat.

Aku pasti ramai je wanita kat luar sana yang ada masalah begini. tapi tak tahu kat mana nak diadukan. tak tahu di mana nak cari penyelesaian.. kesudahannya, diamkan saja..penuhi keinginan suami atas rasa tanggungjawab bukan kerana nikmat hidup berpasangan itu sendiri.

Masalah ini jika dibiarkan berlarutan kelak akan menjadi racun dalam kehidupan rumahtangga.
So, kat sini aku nak share sesuatu yang dapat mengatasi masalah kurang keinginan itu sendiri..insyaAllah..kita berusaha dan selebihnya berdoa + bertawakkal kepada Allah..kerana DIA penyembuh kepada segala kesakitan.

Virgin Coconut Oil Antioxidants by Treenea.
Salah satu khasiat adalah Agen pelincir suami isteri dan juga membantu menstabilkan hormon

Kisah Minah (bukan nama sebenar )

" Selepas melahirkan anak, saya memang ada masalah dalam hubungan suami isteri..keinginan saya untuk bersama suami tu kurang kadang-kadang tak ada perasaan langsung nak bersama.. kadang tu, sebulan sekali je..cuba bayangkan betapa kesiankan suami..mujur suami sangat penyabar..tapi itulah, kita tak tahu dalam hati dia macam mana kan..luar nampak redha je..Jadi, saya cuba cari penyelesaiaannya..Mula saya ambil VCO ni just untuk jadikan makanan tambahan. sebab saya selalu mengantuk di pejabat. jadi saya amalkan untuk kecergasan untuk hilangkan letih, sengal-sengal badan..tapi selepas hampir sebulan saya amalkan, saya perasan yang keinginan saya untuk bersama suami dah okey. Frendly speaking, hari-hari pun mau..hehehe. suami pun perasan. Jadi secara tak langsung masalah saya dengan suami dah selesai..sekarang, hari-hari pun dah bahagia..Alhamdulillah.. terima kasih sangat sebab kenalkan saya dengan VCO-A..memang terbaikkk!."

Alhamdulillah..testimoni ni memang cust. tu sendiri cerita..pengalaman yang sama macam aku pernah alami dulu..insyaAllah, setiap penyakit ada penawarnya..

Tak salah mencuba kalau untuk kebaikan. 

Kepada yang sesiapa yang berminat,
sebarang pertanyaan boleh wasaap/ sms aku..
zahidah,
017-4796944/ zahidahnur13@yahoo.com

VCO-A by Treenea
RM 40 ( Semenanjung )
RM 43 (Sabah/ Sarawak)

No comments:

Post a Comment

Tenkiu