Thursday, January 17

VCO-A The Vavavava Vavooommm!!

Hahaha.gelak dulu..tajuk macam nak hebak sangat..
Memanglah hebak..dah produk daebakk sangat!.sekarang ni, aku suka dan sudah jatuh hati sesangat sama VCO-A..tiada tandingan lagi dah dengan produk lain..murah pon murah..mampu milik orang kate kau..dengan rasa dia yang sedap mild kelapa je..ishhhh..ishhh..sehari lupa makan VCO-a rase rugi ya hamat..

Aku rasa ramai je yang dah tahu kebaikan dan khasiat VCO-a a.k.a Minyak Kelapa Dara..Memang bagus sangat as a supplements..


*tetiba sakitnya nak pecahkan dara.pepandai sangat tau!

See, semorang pon dah tahu and tercari-cari khasiat VCO ni...memang bagus..meh aku review sikit ye...

1.  VCO-a bagus untuk kulit..bagus sangat..haritu mek Raisha tu kat leher dia macam kulit kering..kulit mengelupas..pastu aku sapukan je VCO tu, zaaaaassss esok terus ok kulit tu..serius tak tipu..tp soryla iollssssss tak amik gamba pun sebab ade penyakit M!.
2.  Cepat melegakan selsema dan batuk.. pon testimoni dari Raisha jugak..Dah 2,3 hari dia selsema. aku memang tak nak biasakan dia makan ubat klinik sebab tak elok..jadi aku bagi dia makan VCO..Alhamdulillah..esoknya, kering dah selsema dia. sekarang memang aku bagi Raisha makan sehari sekali..insyaAllah, selsema + batuk susah nak singgah.
3.  Mengurangkan berat badan dengan meningkatkan kadar metabolik dalam badan.  metabolisme dalam badan tinggi berat badan tak naik ke???
iya iyalahhh...tula kan ade jenis orang yang makan banyak mane pun dia melantakedarah berat tak naik-naik..badan mantain sokmo gitu..tu sebab angka metabolik dalam badan dia tinggi..bila metabolisme dalam badan tinggi, secara otomatik ianya akan mengawal berat badan kita...mane yang berat cepat sangat naik tu, haaaaaaa..elok ambil VCO-a..metabolisme naik, maka berat badan menurun..maiahahahaha. (hipotesis sangat)..
For your infomation, berat iollsssss turun 2kg dah..seee..seee..memang feeling dah kurus sikit dah..makan sama gak..tak de kurang pun..selera sama gak selera hantu..huhuhu..
4.   Pertumbuhan rambut lebih baik dan kelimumur akan hilang..
Ni pun testimoni Raisha jugak...kalau nak tahu rambut Raisha ni al jarang-jarang..jenis rambut halus sajo..tp sejak aku mula sapukan VCO kat rambut dia tetiap malam. sekarang dah nampak hitam + lebat sikit rambut..hubby pun perasan...ok, tak sabar nak tunggu rambut Raisha banyak..hikss!
5.   Melancarkan kitaran haid dan mengurangkan senggugut.
Ha...ni best! aku ni jenis kalau period mesti pakej sekali dengan senggugut ni..cukup tak best..yela, bulan pun belum mai, senggugut dah mai dulu..tu yang selalu letih  + rasa nak marah je..kadang pun orang tanya apa-apa endah tak endah je nak jawab sebab menahan sakit..korang yang selalu kena senggugut tu mesti tau sakitnya macam mana kan..
Tapi sejak amalkan VCO-a ni, aku tak perasan pun cik bulan dah mai..tup tup ehhhh, mai dah dia..hahaha..kalau dulu tahu nak datang sebab hint senggugut tu..tp sekarang tidak lagi..lega sangat dah..
6.   Ok, ni memang bagus sangat untuk yang ada masalah Resdung atau alergik.
Aku ni memang jenis yang ada resdung..selalu kalau mandi pagi, mesti bersin je asyik-asyik.bersub sampai ke petang pulak tu..pastu hidung gatal..mula la rasa nak sental dengan penyapu lidi je hidung ni..hehehe. tp sejak amalkan VCO ni, Alhamdulillah..pagi-pagi dah tak bersin lagi..hidung pun dah tak sensitif..pun lega banyak jugak..
Testimoni lain-lain
Testimoni Ibu Mengandung 


Fyi, Asid Lemak dalam Minyak Kelapa Dara adalah asid Laurik sejenis asid lemak yang berantai sederhana yang bersifat anti virus, anti bakteria dan anti protoza.

Asid Laurik yang terdapat dalam Minyak Kelapa Dara memiliki khasiat serupa dengan susu Ibu. Susu Ibu mengandungi asid laurik yakni unsur yang berfungsi memberi ketahanan (immune) kepada bayi.

Testimoni Kulit Sensitif ( boleh juga disapu ditempat kulit bermasalah)

So, korang tunggu apa lagi..entry ni bukan aku reka ke hape sebab nak lariskan barang.. tapi ini memang betul-betul kejadian bukan cobaan..memang banyak sangat kebaikan VCO-a ni..nak-nak lagi by Treenea..vavavavava betol..kalau tak caya meh try dulu..baru tahu kehebatannya!! anda pasti sukakannya..hiksssssss..
Ohh, ada yang bertanya VCO-a ni ade kelulusan KKM tak??
VCO didaftarkan under food..Produk yang didaftarkan under food tidak memerlukan kelulusan KKM..sekian~

Untuk order/ beli or nak tanya apa-apa boleh pm/ sms/ wassap aku..

Harga : RM40/ 60 Softgel ( Free Postage sehingga 31 Januari 2013 )
Sekarang aku tengah baik hati " sehingga 31 Januari 2013 sesiapa yang beli dengan saya (skema jap) adalah free postage!" cepat dapatkan sebelum terlambat!

-zahidah-
017-4796944/ zahidahnur13@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Tenkiu