Thursday, January 10

Bebelan Di Hari Khamis!

Assalammualaikum...

Dah berVCOA dah??kalau belum sila beli sekarang!!hahaha..paksa rela suruh orang beli..so far, Alhamdulillah, VCOA dapat sambutan yang memberangsangkan..banyak pulop yang nak order..ni pun aku baru restock..tp nanti nak kena restock lagi...pfffttttttttt~
 
Act, aku macam takut-takut jugak sebenarnya nak mula beniaga macam ni..takut laku ke..ada orang nak beli ke..boleh ke aku jual..and bla bla bla....tapi tula, selagi niat kita baik, usaha sikit + doa..insyaAllah, dipermudahkan..mudahan aku terus berjaya melangkah kehadapan tanpa menoleh lagi..dan semoga juga dapat aku hadapi dugaan dan ujian yang mendatang dengan tabah dan sabar..aminnnn..
 
Korang nak tahu, VCOA ni jugak baik untuk bayi/ baby..Raisha pun aku bagi makan. suka dia..ingat gula-gula or cekelat agaknya..dan aku juga sapukan kat rambut Raisha memalam sebelum tido..yela, rambut dia kan halusssss saje..hiksss..dah 3 hari aku sapu rambut dia, tgk macam dah lebat sikit dah..hehe..
 
Cerita harini aku macam frust giler je..yela, aku dah lama sebenarnya teringin nak makan apam balik..miahahah.apam balik je ponn nak frust menggila..hahaha..tadi balik rehat ingat nak singgah beli apam balik dulu bawak ofis makan reramai..besttt! sekali, dah singgah dah. pestu hoii hoiii..beg duit tinggal kat rumah MIL uwaaaaaaaa!! T.T . Raisha la buat main ni..suka sangat keluar masuk barang dalam handbeg aku tu..mujur aku tak cakap lagi kat makcik tu bungkus apam balik sepuluh..sekali nak bayar cari-cari beg duit nan hadooooo..mau makcik tu cakap, kalau takde duit buat cara takde duit..hahahaha. *nanges*
 
Cerita bulan depan aku amik exam MUET..hahaha. sejak jadual exam keluor terus bedebar je rasa..giler gabra..dahla aku calon persendirian, amik dengan budak sekolah..mau budak sekolah tu cakap macam ayor terjun, haaaaaaaa nganga jela kauuu..giler nevessss!. perancangan aku memang nak sambung belajar lagi..amik degree..insyaAllah. tapi tengok keadaan la kan..kalau aku rajin + semangat nak belajar meluap-luap aku sambung..kalau tak, framekan sajo result MUET tu kat rumah. (tu pun kalau dapat band 6.hahaha)
 
Kadang-kadang perancangan Allah tu sangat cantik dan baik kan..Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya sedangkan kita tidak..apa yang kita rasa terbaik untuk kita, belum tentu lagi baik..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui..
 
Sedang-sedang elok je bulan depan aku nak amik exam MUET, tup-tup end of this month aku kena pergi kursus English Communication Skill..haaaaaaaaaa..bagai mengantuk disorongkan bantal..lantas tido berdengkur..hiksss..Alhamdulillah, Allah permudahkan sekali lagi..moga kursus tu nanti bagi 1001 manfaat untuk aku..terus bajet dapat MUET band 6..*pitam* hahaha.
 
Dah, tak tahu nak bebel apa lagi..cukupla kot..Last but no Least
Marilah beramai-ramai dapatkan VCOA anda...cuba dulu, dan rasakan kebaikan dan kehebatannya!..
 
Call/ Wassap : zahidah/ 017-4796944. emel : zahidahnur13@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Tenkiu