Monday, August 18

CPUV Nuffnang IKEA - SISAN (Re-launch Campaign )

Alhamdulillah..

Lekat lagi 1 iklan. Mihmhmih.. Sejak-sejak dapat iklan daripada nuffnang ni, Rajin aku jengah ke Nuffnang kot-kot ada lagi iklan yang melekat menari-nari gitu.


Satu ni jela yang on Going. Yang lain dah credited dah. Wuuuuuu.. Walau tak banyak tetap bersyukur. Mudahan yang sedikit ini membawa berkah dan memberikan yang lebih banyak nanti. Amin..

Cerita pasal IKEA, aku pernah pergi sekali. Ye. Sekali je buat masa ni lah. Next next time InsyaAllah kalau ada rezeki.

Gila punya gila lah kan kalau pergi IKEA ni. Menggila pandang sana sini. Oh itu cantik, Eh sini pun cantik.. Ah semua pun cantiklah. Ha gitu punya gila.

Nak-nak pergi kat tempat yang macam dia buat set-set tu  kan. Bilik tidur, Dapur, Hall. Tengok perabut semua pun berkenan. Terus nak tiru sejibik macam IKEA tapi pitis je nan hado. Sobss.

Masa tu pergi sekali dengan family abang aku yang duduk putrajaya. Angah la yang tolong bawak. Dengan mak aku sekali ada. Ingatkan aku yang gila. Rupanya hubby aku lagi gila. Time tu dia paling win. Semua dia capai kalah aku yang isteri ni. Patut kite la orang perempuan yang tak senang duduk. Ini tidak. Haih..

Aku rasa berjam jugak duduk dalam tu. Last-last Angah aku dengan wife dia dah surrender keluar awal, bawak anak-anak pergi makan aiskrim kat kaunter luar tu kan. Aku laki bini tak selesai lagi. Last mak aku pun dah bising-bising suruh cepat sebab dia dah tak larat nak jalan. Miahahah.

Keluar tu nah! 2 buah troli kau. Penuh dua-duanya. Tak tahu aku apa yang kitorang beli. Kalau time tu nak masuk rumah memang syok sangat lah. Teringin nak pergi IKEA lagi..

Tunggu kumpul duit blog ye!. (c.c Mr. Nuffnang)

Btw tengs Nuffnang and Ikea too!

Nampak iklan ni nari-nari situ, mohon klik-klik la sama ya..

TIA!

2 comments:

Tenkiu