Wednesday, October 1

CPUV Nuffnang Menari Tari

Alhamdulillah. Segala puji syukur hanya bagi Allah.

Happy sangat. sangat. sangat!!!
Pagi ni saja bukak Nuffnang
Aku memang suka jengah Nuffnang tu. Suka nak tengok berapa ramai yang dating melawat. Hehe
Pastu check keyword segala bagai. Kadang kelakar je keyword yang orang cari.
Tapi paling femes pasal Herba/ Jamu Ketika Berpantang
Bagus sangat sebab ambil berat pasal bab-bab pantang ni.
Untuk kesihatan dan kesejahteraan untuk masa hadapan.


Ok balik cerita CPUV.
Sekali tengok.

Sekali 4 on going..
Syukurrrrrrrrrrrrrrrrr... Rasa nak terus sujud syukur je tau.
Haaa. Poyo je kan.
Tapi memang betul-betul buat aku happy pagi ni.

Nak dapat 1 CPUV Nuffnang pun merangkak tau sebelum ni.
Aku selalu tengok orang dapat. Rasa macam bestnya. Bila lah turn aku plak kan.
Pastu dah dapat satu. Tiap bulan tu masuk satu satu je.
Mulalah rasa bila aku nak dapat banyak-banyak pulak.. Ha gitu...
Bukan tak bersyukur. Tapi nak lah jugak merasa kan.Hehe
Alhamdulillah. Allah izinkan. Heeeeeeeeeeeee.

TQ jugak kat Nuffnang ye sebab Nampak jugak blog kite yang suam2 kuku ni.
Bolehlah menabung sikit-sikit lama-lama jadi Gunung. Hee.

Ok. tu je nak story.


1 comment:

Tenkiu