Friday, September 13

Testimoni Maharani..Customer Mengandung!!

Act, aku ni sekarang tengah menunggu atau menghitung hari je nak bersalin..almost dah 9 month..fuhhhhhhhhh..neves tu tak lah, maybe sebab dah ada pengalaman kan..aku rasa macam cepatlah bersalian, cepatlah bersalin..yang pasti kalini dah betul-betul sakit sampai tak boleh nak senyum baru nak ke hospital..tak nak dah 2, 3 kali pergi tapi false labour..keciwa mak hencik.

Yang penting tak nak checkout lama-lama kt hospital nun..kesian kat Raisha nanti..dah sekarang tido mesti nak " bu, yuk..yuk.." tido sambil berpelukan..pfffttttt  anak ibu..

Kira tahun ni mak ayah aku dapat sorang cucu baru, tahun depan dapat lagi sorang cucu baru..wahhhhhh!!! 4 orang dah cucu woo dengan atuk ye..family aku kalau nenek memang panggil wo @ uwo..jangan Tanya kenapa, sebab aku pun tak tahu..miahahaha..

Salah seorang customer aku a.k.a akak ipar aku yang mana ambil Maharani dah pun selamat mengandung..almost 6weeks gitu..TAHNIAH KAK NGAH!!.. Aku tak kata makan Maharani yang buat dia mengandung..kang ada plak yang kata "aku makan Maharani tak mengandung-mengandung pun" huhhh!.

Customer aku a.k.a hakak ipar aku ni ikhtiar dengan ambil Maharani..Maharani ni penyebab saja..yang beri rezeki tetaplah Allah yang MAHA kuasa..so, tak bolehlah nk assume yang makan Maharani mesti mengandung, aku seligi nanti baru tau..

So, aku ringkaskan cerita...masa cust a.ka akk ipar aku mengandung anak first dia dulu, secara c-sect..jadi orang kata, kalau c-sect ni tak boleh berurut la, kena tunggu 2 tahun baru boleh urut dan bla..bla..bla..jadi selama 2 tahun ni, dia tak pernah berurut untuk menaikkan Rahim dia..

Jadi dia pun berminat nak cuba Maharani..Alhamdulillah..aku pun galakkan..lepas sembang-sembang, pantang itu ini dia pun makan 1 kotak..first, dia ada rasa pening2 dan badan dia ada lenguh2 sikit..aku pun terangkan pening-pening tu sebab samada terdapat gangguan peredaran darah dan bla bla bla ( tindakbalas Maharani terhadap masalah kesihatan yang kita tak sedar )..dan lenguh2 tu pulak sebab bla..bla..dan bla...


Owh, ya..untuk setiap customer yang beli Maharani dengan aku, aku akan guide dia kalau dia ada rasa sebarang tindak balas..


Then, aku nasihatkan akk ipar aku ni teruskan makan macam biasa..lepastu dia pun ada rasa sakit kat perut, dekat ari-ari..aku cakap tu maknanya Rahim, peranakan kita naik secara semulajadi...itu memang fungsi Maharani ye..(sebab tu elok dan digalakkan ambil Maharani lepas bersalin..)


Lepas tu dah senyap je..aku assume semuanya okla kan..tetiba 1 hari aku Tanya perkembangan, macam mana dengan Maharani..ada apa-apa perubahan tak..sekali........ dia kata ada perubahan sangat..dia preggy..

Aku pun punya senyummmmmmmm Alhamdulillah..aku tau dorang suami isteri memang nak sangat2 zuriat dalam masa terdekat since anak yang sulung pun dah 2 tahun lebih kan..so, bersyukur sangat2lah..tumpang gembira..


Yang penting aku bersyukur ssangat sebab dapat share sesuatu yang dapat memberi manfaat buat customer a.k.a akak ipar aku dan keluarga..

 2 kali beliau buat UPT..sbb takut kot2 salah ke kan..dan dua2 double line..bagi aku kalau dah cek double line, almost 99.9% adalah tepat..now beliau pun dah mula morning sickness..aku doakan semoga dipermudahkan, ibu dan bby sihat dan tercapai hajat nk boboi pulak..hiksssss..
 whatsapp/ sms 
017-4796944 (ida)
Postage ke seluruh Malaysia..

No comments:

Post a Comment

Tenkiu