Tuesday, September 17

Bio Velocity Sleep Mate Bukti Kekuasaan Waktu Dhuha..

Apa itu Bio Velocity Sleep Mate @ BVSM??
BVSM adalah 1 teknologi daripada German yang mana ianya menggunakan garam dari dasar laut yang dijemur hanya pada waktu DHUHA dan disuntik ke BVSM..Maka terjadilah teknologi "Bio Velocity"
 
Velocity ni merupakan 1 tenaga yang luar biasa yang fungsinya boleh menghidupkan sel-sel yang mati dalam badan.. Setiap hari sebanyak 3 Juta sel/ minit yang mati dalam badan..Dan sel-sel yang mati akan bertambah apabila terdedah dengan radiasi. ( Semua yang berkaitan elektrik adalah radiasi. cth : Televisyen, Lampu, Handphone, dsb).
 
Effect radiasi adalah paling bahaya sebab boleh mematikan sel. Apabila sel-sel banyak mati yang boleh menyebabkan berbagai penyakit spt jantung, darah tinggi, gout, strok dll.
 
(Fakta  mengatakan : Tido dengan lampu yang terbuka boleh menyebabkan kanser kerana radiasi mengaktifkan sel-sel kanser)
 
Sel-sel yang mati boleh diganti dengan tido yang berkualiti..Tido yang berkualiti dapat menghidupkan sel-sel. Jadi, dengan teknologi velocity yang ada pada Sleepmate ini akan menghidupkan sel-sel mati dalam badan.
 
Ok..Kenapa waktu Dhuha???

Para Saintis German membuat kajian berdasarkan Al-Quran..Terdapat 3 surah, antaranya Surah Matahari, dan Surah Dhuha.
 
Dan berdasarkan kajian bahawa rupa-rupanya hanya matahari yang bersinar pada waktu dhuha sahaja yang dapat menghidupkan sel-sel pada tumbuhan dan tumbuh-tumbuhan pada waktu ini mengeluarkan klorofil. Yang mana pada waktu ini adalah waktu oksigen yang paling tinggi manusia dapat.
 
Semuanya dengan izin Allah..kita hanya perlu ikhtiar..

Untuk maklumat lanjut hubungi 017-4796944 ida.

No comments:

Post a Comment

Tenkiu