Tuesday, September 17

Herba Terbaik Dunia!!!

Herba terbaik dunia!!!
 
Maharani disenaraikan sebagai antara herba terbaik dunia untuk kaum wanita. Antara khasiat maharani adalah seperti berikut :
* Melegakan kesakitan akibat senggugut
* Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur
* Menyihatkan tubuh badan, mengurangkan keletihan
* Melancarkan peredaran darah
* Meningkatkan sistem imunisasi, menguatkan kaki dan tangan
* Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda
* Menyuburkan badan sebelum dan selepas bersalin
* Meningkatkan rangsangan, kebahagiaan kepada pasangan

Maharani ni halal ke???
Sebab Herba Maharani ni produk keluaran Beijing Tong Ren Tan dari negara China mestilah ada rasa ragu tentang status halalnya. Jangan risau dan ragu lagi sebab Herba Maharani adalah confirm halal. 




 Herba Maharani – Te Zhi Bai Feng Wan ini mendapat pengiktirafan Halal olehPertubuhan China Islamic Association (salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh Jakim).Pengeluar Herba Maharani iaitu Tong Ren Tang merupakan tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun. Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada kerabat Maharaja semasa Dinasti Qing.

bagi gadis-gadis diluar sana...yang belum berkahwin...mengalami masalah senggugut dan keputihan...boleh ambil maharani sebelum kahwin..tahukah anda..mereka yang senggugut terlalu kuat dan keputihan juga menjadi salah satu faktor sukar hamil?

dan bagi mereka2 yang dah berkahwin, boleh ambil maharani untuk mengembalikan keremajaan, dan segala yang dah kendur2, gelebeh2 ..

bagi mereka2 yang dah kahwin tapi belum diberi rezeki untuk menimang cahayamata..amat disarankan untuk mencuba maharani...kerana maharani merawat 337 jenis penyakit yang dialami wanita dan menguatkan juga menyuburkan rahim...maharani didapati 'menembak' segala blockage yang ada dalam sistem reproduktif kita...ikhtiar terlebih dahulu sebelum menyerah kalah...insyaAllah...Allah itu maha pemurah!

sebarang pertanyaan mengenai produk dan sekiranya berminat utk dapatkan herba terbaik dunia ini boleh directly pm/whatsapp/call 017-4796944 - ida

No comments:

Post a Comment

Tenkiu