Tuesday, June 4

Ikhtiar Untuk Mengandung

Assalammualaikumm..haii..haiii..haritu aku ada share cara-cara nak mengandung kan..
haaa rujuk SINI
Entry paling hitsss dalam banyak-banyak entry yang aku hadooo.
macam banyak sangat entry..pffftttttttt..
Agaknya memang ramai sangat kot orang yang memang plan nak ada baby..
yela, aku paham sangat perasaan orang yang bila dah berkahwin dan nak ada baby..
Sangat Paham ok!
Aku dulu baru-baru kahwen memang parah sangat aku rasa.
tahap nak ada baby awal tu memang tinggi sangat!
Memang nak sangat-sangat..
Sampai kalau Miss P datang je mesti aku  macam alaaaaa......Sedih  T.T
Bila perut rasa sebu lain macam je terus pikir ehh mengandung ke..
haaaaaa, mcm tu sekali kauuu..
agaknya lebih daripada 5x kot aku pernah buat upt tu.
Parahhh~~


Herba terbaik dunia!

Maharani disenaraikan sebagai antara herba terbaik dunia untuk kaum wanita. Antara khasiat maharani adalah seperti berikut :
* Melegakan kesakitan akibat senggugut
* Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur
* Menyihatkan tubuh badan, mengurangkan keletihan
* Melancarkan peredaran darah
* Meningkatkan sistem imunisasi, menguatkan kaki dan tangan
* Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda
* Menyuburkan badan sebelum dan selepas bersalin
* Meningkatkan rangsangan, kebahagiaan kepada pasangan


 bagi mereka2 yang dah kahwin tapi belum diberi rezeki untuk menimang cahayamata..amat disarankan untuk mencuba maharani...kerana maharani merawat 337 jenis penyakit yang dialami wanita dan menguatkan juga menyuburkan rahim...maharani didapati 'menembak' segala blockage yang ada dalam sistem reproduktif kita...ikhtiar terlebih dahulu sebelum menyerah kalah...insyaAllah...Allah itu maha pemurah!

Testimoni~






Kita mencuba usaha dan ikhtiar.selebihnya berserah doa dan tawakkal kepada DIA yang memberi Rezeki..inysaAllah..Allah tak suka hambanya hanya berserah tanpa usaha + ikhtiar dan terus menyerah kalah dengan ujian..

Don't worry ye..Herba maharani ni HALAL ye..dan diiktiraf oleh JAKIM..



So boleh gunakan tanpa was-was.

untuk maklumat lanjut boleh contact me zahidah 017-4796944
(sms/ whats app).
Facebook Link : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201336683444807&set=a.10201336416998146.1073741826.1404918216&type=3&theater


No comments:

Post a Comment

Tenkiu