Thursday, October 4

Cara-cara Nak buang Rasa Meluat!

Eh. korang pernah tak rasa ada satu masa masa tertentu kita akan rasa meluat semeluatnya dengan seseorang yang kadang-kadang takde sebab? orang tu tak buat salah pun dengan kita, tapi rasa annoying gila dekat dia..pernah??

Aku pernah. aku rasa macam nak lempang diri senirik enamplohsemilanratuskali sebab tak pasal-pasal meluat dengan somebody.haihh! mungkin dia tak salah. tapi cara dia kot yang macam bajet bajet so so dan macam nak menayang membuatkan aku rasa macam erkkkkkkkk!

Asal aku bukak fb je aku stress sebab tengok status dia yang melambak lambak dekat home aku..yang aku lagi nyampass tu luar ko sembang lain, tapi yang ko dok show off tu lain pulop.ape kesss? lantak dia lah kan, jadi daripada aku dok meluat menengok status dia yang membolehkan haku jadi stress aku buat cenggini..

Contohlah aku dok meluat dengan adik aku senirik..kang nak unfriend dia perasan pulak kan. tak syok lah kate adik beradik..ko pergi dekat page dia
Ko nampak yang Show in News Feed tu? ko klik kat situ.bagi hilang tanda right tu..tadaaaaaaaaaaa!!!lepas tu ko boleh hidup dengan aman damai ketika berfb sebab status dia dah tak kan keluor dekat home engkorang..bahagia kan?.ce teka mane satu adik saya????*tetibe*

Senang kan??semudah a b c..tapi aku haremm pun tak tahu sebenarnya..sampaila kau nengok kat blog cik sepet ni..lepas tu lelaju aku buat cenggitu kat somebody tu..hahahaha.dia tak tahu kan?*harap-harap lah.

No comments:

Post a Comment

Tenkiu